В громаді відбулись навчальні семінари по роботі з системою електронного документообігу «Megapolis».
Керівництво громади разом з працівниками апарату міської ради та керівники і працівники структурних підрозділів ознайомились із роботою в системі «Megapolis».
Автоматизація роботи з паперами має стати складовою частиною глобального удосконалення процесів в ОМС та підвищення ефективності діяльності місцевої влади. Крім того, переведення документів в електронну форму та інтеграція їх з інтернет-порталами дозволять оперативно взаємодіяти як усередині ОМС, так і з органами державної влади та громадянами.
Навчання провела представниця розробників, яка детально ознайомила з роботою системи «Megapolis» та на конкретних прикладах показала особливості реєстрації та оформлення вхідних і вихідних документів, розповіла про найбільш проблемні питання та поширені помилки, що виникають в процесі роботи.
Впровадження системи електронного документообігу є частиною Урядової концепції розвитку електронного врядування в Україні.