Про використання електронних сервісів, системи документообігу та відкриті дані

Дата: 27.09.2018 11:51
Кількість переглядів: 592

Фото без опису25 вересня представники Кам'янка-Бузької ОТГ прийняли участь у тренінгу "Електронні сервіси адміністративних послуг», який проходив у Львівському ЦРМС.

Звертаючись до учасників тренінгу, директор Львівського ЦРМС створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України Галина Гречин розповіла, що в еру цифрових технологій потреба споживачів публічних послуг  у віддаленому доступі до сервісів державних органів та органів місцевого самоврядування постійно зростає. Об'єднані територіальні громади в силу того, що їхнім завданням є наближення послуг до громадян, не повинні стояти осторонь, а створювати для цього всі можливості.

Керівник відділу інформаційних технологій та аналізу у Дрогобицькій міській раді Станіслав Гайдер презентував учасникам успіхи «Дрогобич-Smart City». Місту вдалося перевести більшість послуг для мешканців та бізнесу у електронний режим. Ідеться про містобудівну  документацію, пайову участь, питання землі, радіаційного контролю, діяльності освіти міста, охорони здоров’я, господарства міста, маршрутного транспорту та комунальних підприємств.

Встановлений законом обов’язок щодо розміщення відкритих даних, які є набором інформації не завжди зрозумілої пересічному мешканцю, у Дрогобичі пов’язали з зручними графічними зображеннями. Вони дають можливість візуально побачити, наприклад, витрати бюджету на різні галузі, роботу міських депутатів та членів виконавчого комітету, на карті міста знайти адреси робіт, які проводяться за бюджетні кошти з супровідною інформацією тощо. Завдяки цьому електронними сервісами у Дрогобичі користуються, а цікавість до неї журналістів, місцевих активістів і простих мешканців лише зростає.

Стратегічні комунікації для ОТГ представив спеціаліст з е-урядування Програми «EGAP» Сергій Карелін. У  рамках компоненту «Е-послуги» програма EGAP створює та впроваджує державні онлайн-послуги; трансформує та оптимізує роботу центрів надання адміністративних послуг; впроваджує технологічні рішення, що роблять сервіс центрів надання адмінпослуг комфортнішим для громадян та враховує потреби усіх цільових груп населення (цифрові валізи, електронні черги. програмне забезпечення і таке інше) і навчає держслужбовців, керівників IT-департаментів міністерств та органів місцевого самоврядування, керівників та працівників центрів надання адміністративних послуг.

Радники Львівського ЦРМС Тетяна Богатчук та Дарія Зубрицька говорили про найбільш популярні послуги для мешканців, створення електронних кабінетів, практичні рекомендації як посприяти активності потенційним користувачам послуг, на яких платформах і як повідомляти про доступні можливості.

Фото без описуФото без описуФото без опису

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Як Ви оцінюєте роботу Кам'янка-Бузької міської ради ?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано