Наше місто отримало нову туристичну айдентику.
Нещодавно ми анонсували, що наше містечко Кам’янка-Бузька отримало нову туристичну айдентику. Створений візуальний стиль має допомогти сформувати впізнаваний туристичний бренд і ефективно презентувати наше місто потенційним гостям.
Таку можливість ми отримали не витративши жодної копійки з бюджету громади, бо всі витрати на створення дизайнерського брендингу було профінансовано в рамках соціальної програми «Громада своїми руками» компанією ДТЕК.
Розробкою туристичної айдентики, зокрема логотипу, займалася команда професіоналів White Studio Design спільно з Dmytro Bulanov creative büro, які вже створили успішні впізнавані туристичні бренди таких українських міст і територіальних громад, як Дрогобич, Рахівщина, Генічеськ, Калуш, Запоріжжя.
До розробок дизайну графічного стилю, входять: орнамент; підбір кольорів та шрифтів; шаблони рекламних банерів; шаблони сувенірної продукції (футболки, сумки, чашки); бланки, ручки, візитівки, листівки; шаблон презентації та карту ОТГ.
Перед створенням графічних образів, дизайнери познайомилися з історією, архітектурними та природними особливостями міста, а також визначили ті унікальні особливості Кам’янки-Бузької, які виділяють її серед інших міст.
Варто згадати, що невеличке зелене та затишне місто Кам’янка-Бузька, розташоване на ріці Буг, що в західній Україні. Отримало Магдебурзьке право в XV столітті. Місто було центром торгівлі та отримало статус складу для Дрогобицької солі. Тут перетинались торгівельні шляхи з Києва до Польщі та з Волині до Львова. Також в місті були цехи кушнірів, ковалів, шевців, гончарів, слюсарів та зброярів-мечників.
Кам'янка-Бузька знаходилась у складі 5-ти держав: Речі Посполитої (Польща), Габзбурзької імперії (Австрія), Західноукраїнської Народної Республіки, УРСР та України.
Наше місто ще називають батьківщиною українського театру. Тут відбулись перші театральні вистави —??????? "Продав кота в мішку" та «Найкращий сон» українською мовою, на місцевому ринку, яку поставив письменник та освітній діяч Якуб Ґаватович. Сьогодні кіт є неофіційним символом міста та часто зустрічається на афішах, а слоган міста: «Кам'янка-Бузька. Колиска українського театру».
Повернення до театральної історії розпочалося з того, що 14-15 вересня 2019 року у громаді вперше організували і провели театральний 2- денний фестиваль - ярмарку «Крона Якуба». Який справив незабутнє враження на мешканців громади та гостей.
Саме тому автори вирішили зберегти історію, зробити її більш явною та надати нових цінностей образам і легендам. Пошук ключових віжуалів розпочався саме з поєднання образів театру та кота. Так виник фантазійний та казковий барвистий патерн, який вирішили оживити з допомогою додаткової реальності (AR-технологій). Він поєднує в собі образи міста-легенди та сьогодення, камерну атмосферу театру та затишного екологічного середовища.
Графічний стиль є простим конструктором для генерування нескінченної кількості патернів (орнаментів)", – розповіли про проєкт у White Studio Design. Логотип також має безпосередню прив’язку до міста та театру. В його основі той самий кіт в мішку з якого виглядають гострі вуха), а по центру лого виокремлений мімічний символ театру — 2 емоції, так формується в них буква «К».
Власний бренд з логотипом у сучасному світі відіграють важливу роль. Оскільки візуальна інформація несе в собі ефективну самопрезентацію та впізнаваність серед інших сіл та міст. Останнє особливо корисно для гостей, туристів та потенційних інвесторів, які захочуть пов’язати свої справи із цим населеним пунктом.
Даний проєкт – це чудова можливість заявити про місто і громаду по-новому.